FAQs
Mogu li vratiti artikl ako mi ne odgovara?
Da, možete vratiti artikl ako je oštećen ili ne radi kako je opisano. Samo nam se obratite u roku od 14 dana od primitka proizvoda i dobit ćete 100% jamstvo povrata novca. Možete nas kontaktirati putem Kontakt stranice ili slanjem poruke.
Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?
Primit ćete račun za svoju narudžbu odmah nakon što je predate. Nakon što vaša narudžba bude poslana, primit ćete broj za praćenje. Ovaj broj možete koristiti za provjeru statusa vaše narudžbe na stranici Praćenje narudžbe u bilo kojem trenutku.
Dajete li jamstvo kvalitete za sve proizvode koji se prodaju?
Da, nudimo jamstvo kvalitete za sve naše proizvode. Ako niste zadovoljni proizvodom ili nađete bilo kakva oštećenja, odmah nas kontaktirajte, a mi ćemo dati sve od sebe da riješimo problem i osiguramo vaše zadovoljstvo
Kako mogu stupiti u kontakt s vama?
Možete nas kontaktirati putem e-pošte. Također možete otvoriti chat s nama klikom na priloženu poveznicu i javiti nam ako imate pitanja ili nedoumica.
Nudite li povrat ako mi se proizvod ne svidi?
Da, nudimo puni povrat ako niste zadovoljni proizvodom ili ako ne odgovara vašem životnom stilu. Jednostavno nas kontaktirajte i mi ćemo se pobrinuti za vas. Naši su klijenti stalno izvještavali da su im naši proizvodi pomogli u svakodnevnom životu
Kako mogu naručiti na vašoj web stranici?
Za naručivanje na našoj web stranici jednostavno odaberite gornju ponudu i kliknite gumb "Kupi sada". Zatim ispunite podatke o otpremi i naplati. Vaša će vam narudžba biti poslana što je prije moguće. Plaćanje je osigurano Paypalom, Mastercardom, Visom i AMEX-om.